Follow by Email

25 Eylül 2015 Cuma

Çantalar


Size de olur mu, cep telefonumu sürekli bir yerlerde unutuyorum ya da çaldığında çantamın içinde arayıp duruyordum. Elime geçen ham keten kumaşı pamuklu kumaştan bir astarla kapladım, pamuklu renkli dantel ekledim kapak kısmına. Jüt ipinden bir sap yaptım,desenli ahşap boncuklarla da süsledim. Şimdi omzuma çapraz takılı taşıyorum telefonumu ve cebimde, çantamda nerede çalıyor diye aranmıyorum. En güzeli de orada burada unutmuyorum. Cep telefonu çantaları 10x16 cm. boyutlarında ortalama.Sizin isteğinize uygun boyda da yapılabilir.

Hazır elim değmişken, dikiş makinesini de açmışken farklı boylarda omuz çantaları da çıkıverdi ortaya.

Çantaların kapaklarına bir neşe ve şans bebeği ekledim. İsterseniz broş olarak yakanızda, şalınızda,şapkanızda da kullanabilirsiniz,isterseniz çantanızda takılı dururlar. Sadece çantanız kirlendiğinde bebekleri çıkararak yıkamaya dikkat edin. Şu ana kadar satılan çantalardan örnekler ekliyorum buraya. Eğer sizin de olmasını isterseniz dilediğiniz boyut ve özelliklere uygun şekilde sipariş verebilirsiniz. Sipariş ve bilgi için skosaner@ttmail.com adresini kullanabilirsiniz.

CTÇ-01

CTÇ-02

CTÇ-03

CTÇ-04






OMÇ-01
OMÇ-02
OMÇ-03
OMÇ-04

OMÇ-05
OMÇ-06

OMÇ-07
OMÇ-08

CT-05-10